fredag 19. februar 2010

Soverommet vårt anno februar 2010

Sengen vår


Jeg har ikke funnet ut hva slags lampe jeg vil ha i taket enda.


Regner med at den riktige lampen dukker opp når jeg minst venter det.




Bak gardinene har jeg laget noen lystette panel lengder slik at det blir lystett når rullgardinen er nede. Godt for ømtålige øyne en tidlig morgen... (ser at de skinner litt gjennom på bildet her, men de syntes vanligvis ikke)



Etterhvert skal vi ha et speil over kommoden tror jeg.




Ja nå mangler det bare noen lister rundt dørene, rette opp varanda døren, og koble til strømmen...



3 kommentarer:

Anonym sa...

nydelig H, bare nydelig g mye finere i virkligheten :-)

Jeanette :-)

Tulip sa...

Så koselig soverom. synes det er så fint med vindu mellom skråtakene;) Gir et lunt og koselig preg!

Kos deg!

mi-rachel sa...

så utrolig koselig soverom.