onsdag 17. mars 2010

Her bor Bittelitenfamilien

I dette snødekte huset bor altså Bitteliten familien. Huset er fra 1920, og det er stadig noe å henge fingrene i.. Blir liksom ikke ferdig med ting når man har hus - spesielt ikke gamle hus. Planene er mange, men tid og penger gjør sitt til at ting tar litt tid. Men vi koser oss med sjarmen i huset vårt. Nok plass er det også, både ute og inne. Inngangen til huset er på baksiden (man går gjennom smalgangen dere kan skimte på bildet). Der er en ordentlig koselig uteplass hvor man kan nyte vårsolen... Og snart sommeren.

5 kommentarer:

Kirsebær sa...

For et nydelig hus! :o)

ChezJeanette sa...

du må også ta bilde av huset på den andre siden og vise smalgangen på våren / sommeren. Det er jo kjempe fint der også!

Og ja, med hus har man alltid noe å gjøre.

~¨Jenny~¨ sa...

Kjempefint hus!! Og fargen var virkelig lekker!! Kan jeg spørre hva den heter?

Ha en flott dag videre :)

~¨Jenny~¨ sa...

Hei igjen :)
Jeg kan si i fra når jeg trenger ytterlige info ang. fargen jeg:D Vi malte huset i fjor sommer, men jeg synes ikke fargen passet.. liker den ikke. Det er en antikkhvit farge som jeg synes ser skitten ut. Men sambo kommer nok til å staile om jeg begynner å hinte om ny farge på huset nå allerede..hihi

Jeg får leve med fargen noen år til :D

Helene sa...

Så koselig hus! :o)
(er det langt fra oss??)