søndag 7. mars 2010

Hurra Konkurranse

Siden 1 årsdagen til bloggen min ble glemt, tenkte jeg og å markere snart 10 000 besøkende. Og i den annledningen jeg det var på tide med en liten give away her inne hos meg også!

Det eneste du trenger å gjøre for å være med er: linke til bloggen min på bloggen din og skrive en kommentar under her, så vet jeg at du er med. Har du ingen blogg, holder det å skrive en kommentar til meg og følge med på trekningen - slik at jeg får tak i deg på mail om du vinner...


Vinneren vil bli annonsert når telleren min har rundet 10 000 besøkende.

Premien vil jeg annonsere når vinneren er trukket.

Lykke til.

32 kommentarer:

annicken_j sa...

Hei jeg er med!! :D
Faktisk så er dette første gang jeg har linket til en give away, det var jo enkelt :D

Ha en fin søndag

monica sa...

Så masse morsomme ting du legger ut på denne bloggen ;)
Ha en strålende dag ;)

Bitteliten sa...

takk for det Monica. Får ikke sjekket bloggen din... Har du noen nettadresse? Spent.

Kristin Jansson sa...

Fin blogg! jeg er inne å snoken via bloggen liten og stor! Jeg får ikke til å linke med bilde :( får spørre Annicken hvordan jeg gjør det. Men en link uten bilde har du fått + en følger :)

Anonym sa...

Jeg vil også være med, selv uten egen blogg... men er jo flink til å besøke deg for det da :-)

klem fra Tina

Tulip sa...

Koselig:) Jeg skallinke til din give away!

Gleder meg!!!

Klem

Marita sa...

moro, moro...begynte å blogge jeg også, men det blei med to innlegg...skal bli flink...snart ;)

Lønneberget sa...

Jeg er med!! :) Skjelden at jeg vinner noe, men tvi tvi ;)

HA en fin kveld!

Mvh Linda

Cathrine sa...

Jeg er med, selvfølgelig :D
Grattis med nesten 10.000 besøkende!

Jeg har linket til konkurransen din i dette innlegget;
http://cathny.blogspot.com/2010/03/give-away.html

Kirsebær sa...

Gratulerer med så mange besøkende!

Jeg blir veldig gjerne med, og har linket i sidebaren i bloggen min. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

ChezJeanette sa...

Jeg vil være med!!!
Og siden du er så ofte innom meg, så vet du jo allerede at jeg har linket til give away'en!
KLEM!

Serafin sa...

Ja, takk!

Jeg vil gjerne være med!

Bettum Villa sa...

Jeg slenger meg også med :)

Lykkehjemmet sa...

Jeg blir gjerne med!!
Give away er moro!!
Linker selvsagt!!
Følger deg også:)
Ha en flott dag!!
klem

Helene sa...

Jaaa, jeg vil være med :o)

Fiolkransen sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Koselig blogg du har, fant den gjennom en annen blogg..og kommer gjerne igjen:) Linker og følger!
Klem fra Thea

Camilla sa...

Gratulerer med mange besøkende =)
Jeg blir gjerne med på giveaway! Nydelige øredobber man kan vinne.

Ta gjerne en titt på giveawayen min, gir bort et års abon. på interiørblad.

Klem C.

Amanda sa...

Så mange besøkende!Gratulerer=)

Stubbetufsa sa...

Hei! Jeg blir gjerne med og feirer 10000!
Hilsen fra Nord-Troms!

Mitt Blogglandia sa...

Gratulerer med (nært) 10000 besøkende!

1 OF A KIND sa...

Jeg er med, 3 lodder, så håber at vinde. Håber du vil deltage i min give away også:-)

Har en drøm... sa...

Heihei, og gratulerer med så mange besøkende, så gøy!
Nyyyydelige øredobber!!
Klemmer fra Line

Jeanette sa...

gratulerer med så mange besøkende! jeg blir med jeg vettu:-)

klem klem

Emma Julie sa...

Jeg er med!
Har linket på bloggen min, og lagt meg til som fast følger! Nå skal jeg snoke litt på bloggen din, siden dette er første gang jeg er innom:) Ha en fin helg!

Meilhede sa...

Jeg er med, og linker fra min blog.. :)

TONE sa...

Klart jeg er med....Kjempe fin blogg!!!

Birgitte sa...

Super , jeg er rigtig gerne med!!Og jeg linker gerne og er også blevet fast følger!! God mandag. Kh ;0)

Lisa Sandra Hansen sa...

Spændende give away. Jeg er selvfølgelig med. Tillykke med de mange besøgende :)

Gry sa...

Jeg er gjerne med! :D
Jeg linker til give awayen din, men jeg har lukket blogg så du får tak i meg på mailen min! :)
grylang363@hotmail.com

God påske!
Klem fra Gry!

josimo sa...

Jeg vil være med!!!
Du hadde en søt og hyggeloig blogg som jeg gjerne kommer tlbake til

God Påske

Mira sa...

Blir med eg! Fant bloggen din via, via osv.
Nå etter å ha laga linken, vil eg lese meir her inne hos deg.

Klem fra Mira.

Bitteliten sa...

GIVE AWAYEN ER STENGT OG VINNEREN TRUKKET!
TUSEN TAKK TIL ALLE SOM DELTOK!