torsdag 4. mars 2010

Nettside for hobby interesserte

Gjennom en god venn fant jeg denne siden her http://www.kuttut.com/
Og jeg fant at de holder til å nærheten også :)

Masse utrolig søte charms til å bruke på kort og lignende - og ikke minst superbillig!! Sammenlignet med prisene fra andre hobbybutikker, og man får 10 ganger fler for samme pris (om ikke enda mer også)! Også så mange ulike charms. Det eneste jeg må advare mot er at det fort kan bli dyrt selv om det er billig - men så sparer man også veeldig mye da :)

Også må jeg bare tillføye til slutt:

For en fantstisk service! Bestilte varene på dagen, og på kvelden kom en bil kjørende med varene mine!! Kan jo ikke bli bedre!!

Her er det bare å gå bananas

2 kommentarer:

ChezJeanette sa...

Takk for tips!!! Løper inn der nå!
Jeanette:-)

Tulip sa...

Så rart,leste nettopp om Kuttut et eller annet sted, men kan ikke huske HVOR!
Nå må jeg inn og kikke på nettsidene...åff kårs!