onsdag 3. mars 2010

Retro soveplass

Ettersom jeg har blitt mer voksen har jeg begynt å like retro mønstre og klær. I dag er det masse fint å få tak i når det gjelder klær og det syntes på garderoben til barna.
Dette sengetøyet fra Katvig har jeg hatt lyst på lenge. Det brune sengesettet er juniorsengesett, mens det turkise putevaret, hører til et voksen sengesett. Thomas dukken som ligger i sengen er favoritten til minsten. Og over sengen henger et postkort med postman Pat på. Stolen som fungere som nattbord er fra min barndom og selve sengen har svigermor ligget i (om jeg ikke husker feil). Retro preget kan enkelt byttes ut ved å bytte sengetøy ;)

2 kommentarer:

Helene sa...

Jeg elsker det sengetøyet fra Katvig! Andreas har det i grønt, og det er helt herlig :)

God bedring - håper du snart er på beina igjen!

Helene sa...

Hvilken farge har du forresten på veggen der??