torsdag 11. mars 2010

Sneak peak på give away

Min Give away for å markere 10 000 treff, er delt i to... Den ene delen av premien vil være valgfri bittelitenlaget ørepynt fra bildet over.. Og den andre delen vil jeg prøve å tilpasse til den som vinner. Det kan være alt for hobby ting, interiør, noe som kan nytes og så videre. Jeg ser selvsagt på bloggen til den heldige vinneren for å se om jeg får noen ideer til premie. Så her er det bare å bli med :)
Om du vil være med, klikker du på bildet øverst til høyre på siden min og legger igjen en kommentar der. Bli gjerne med selv om du ikke har egen blogg - husk da bare å følge med på bloggen for trekning slik at jeg kan få kontaktet deg per mail eller lignende :)

Lykke til!

3 kommentarer:

Helene sa...

Så flotte øredobber!!!

Jannicke sa...

Hei

Takk for koselig hilsen.

Bambier vet jeg de har hatt på Berthas Oldebarn her i Bergen, kanskje har de flere igjen..
Du kan gjerne ta kontakt, jeg vet de sender ut varer hvis ønskelig :

http://berthasoldebarn.blogspot.com/

Ellers vet jeg at Kremmerhuset også selger/har solgt bambier :o)

Håper du finner...

Klem J.

Cornelias Hus sa...

Hei
Du får også kjøpt reven i vår nettbutikk:)
http://www.corneliashus.no/barn/barneting