mandag 8. mars 2010

Trening

Sissel

Silje


Irene

Disse herlige damene holder meg i trening med sine fantastiske moves. Jeg går sjelden glipp av en av timene ders, da er det enten fordi jeg er syk eller fordi det har dukket opp noe jeg ikke kan la være... ...som jobb. Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke liker å slite meg ut, men når rytmene fenger og disse damene pepper meg - da hopper jeg i vei! Jeg glemmer at jeg er sliten, for jeg har det så
gøy! Det er mange andre flotte instruktører på senteret der jeg trener, men disse damen er de som gir meg det lille ekstra! Tenk å glede seg til å gå på trening og avlyse andre avtaler fordi jeg har mer lyst til å svinge meg til rytmene med disse damene! Tusen takk damer, dere er så flinke og jeg setter pris på dere!

Bilder lånt fra trimhuset

2 kommentarer:

ChezJeanette sa...

Helt enig!

ChezJeanette sa...

Savnet deg der idag. Men pass på at du blir ordentlig bra i beinet ditt før du begynner igjen!
Klem!