fredag 5. mars 2010

Vår rydding?

Skulle ha ryddet skuffer og skap i hele huset nå... Da hadde det vært kjekt med noen nye morsomme esker til å oppbevare ting og tang i.. Om det bare hadde vært slik at alle mine småting fikk plass i en slik liten boks.. Har nemlig en "roteskuff" på kjøkkenet, en i stuen og en på badet, en på soverommet, og ja et helt rom som kalles "hobbyrom" som også kan klassefiseres under samme begrep...


Denne derimot er kanskje mer praktisk. Men vil ikke syntes så godt i vaske kjelleren. Men en idè er jo å bruke den på kjøkkenet til å ha vaskemiddel til oppvaskmaskinen i kanskje?



Dette settet for hage entusiaster er ypperlig til frøposene mine - så kanskje jeg finner de lettere fra år til år.



Alle bokser og bilder fra Derrière La Porte

3 kommentarer:

Anne Mai sa...

Utrulig tøffe bokser :) likte dem veldig godt....
Kjenner til det med å ha litt rot i skuffene ja ;)
God Helg
klem Anne Mai

Tulip sa...

Ja,de er jo utrolig søte de boksene.har sett litt på de selv:)

God helg!
Klem

annicken_j sa...

fine de boksene, der var mange nye jeg ikke har sett før, et godt tips for min svigersøster er frelst.
Jeg har den til vaskemiddel, og ja jeg har den på kjøkkenet. en kan jo ikke gjemme den vekk i kjelleren.

Jeg ønsker deg en fin søndag