søndag 20. januar 2013

Små frøkner og deres hår...

 Nå har det seg slik at jeg som har fått en liten jente har fått et nytt felt å lære meg.. Nemlig å stelle håret hennes. For det er jammen ikke så lett å få noe til å sitte når man er liten. Og spesielt ikke når den lille frøkna drar ut det meste.. Jeg fikk et tips av en mamma om å gå i dyrebutikken å kjøpe små gummi strikker. Og de fungerer utmerket!! Håret blir nok noe mer slitt, men det liver opp litt, og holder luggen borte fra ansiktet. (Billige var de også!)
 Har kjøpt et par nydelige hårbånd med fine blomster, men de holder ikke lenge nok til å ta bilde av en gang.. Kanskje om vi prøver lenge nok, så blir de godkjent.. Lekre er de ihvertfall! Mange lekre på nett, blant annet på www.Etsy.com eller www.Epla.no 
Har i grunnen alltid selv drømt om blond, tykt, langt og bølgete hår (som over).. men ble velsignet med tynt, kommunefarget, svært rett har..

alle bilder: www.pinterest.com

1 kommentar:

fam gab sa...

Og jeg har krøllete , tyyyynt hår. Som ser ut som slitt hjemmepermanent uansett hvor ofte jeg klipper og kurer det ;D hihi...