torsdag 14. mars 2013

bo med dyr

Her i heimen er det lite med dyr. Kun en liten fugl har vi for øyeblikket og buret er absolutt ikke noe å skryte av (som det under her..) Men om man har dyr i heimen, så gjelder det å tilpasse interiøret til dyrene også... Noen dyr er så heldige å ha egne rom, noen har møbler tilpasset dyret. Om det gjelder kurver, bur eller klore og klatremøbler - er det fint om det tingene også er pene å se på.. Det blir nok ikke noe dyr her siden barna er allergiske - det får bli med lille PIP som sitter i buret sitt å kvitrer. Når det er sagt, er det absolutt presentert dyr i diverse pyntegjenstander, leker og annet som vi har - det teller i hvert fall for oss :)

alle bilder

www.pinterest.com


2 kommentarer:

malene fossum sa...

Så utrolig kjekt med hundeskåler i en slik skuff. Har jeg ikke tenkt på før, men her er nok heller ingen dyr. Nok med sønnen:)

Ambivalentica sa...

Så smart med skålene i skuff! Den skal jeg virkelig notere bak øret, før vi har hund, og jeg må ærlig innrømme at jeg irriterer meg litt over skålene som står ute til en hver tid, spesielt siden de er et yndet sted for den midterste guttungen (den minste er jo bare seks uker, og den eldste, som fyller tre i morgen (!) har heldigvis tatt til vett og lar vannskåla stå i fred..).. :) Ønsker deg en finfin dag!