fredag 22. mars 2013

Kids craft

Siden jeg jobber med barn og har tre egne barn, og i tillegg er en kreativ sjel, er jeg nok veldig interessert i ting som har med barn å gjøre. Jeg syntes det er gøy å lage små prosjekter med ungene. På jobb er det også fint om det er prosjekter som er overkommelige for barna, og helst billige.. Så i min jakt på gode ideer til ide banken min, kom jeg blant annet over denne over her. Vi har laget masse sverd i papp og øye lapper til alle glade sabeltann gutter og jenter i barnehagen. Masker har vi også laget masse av, men dette er jo enda mer aktuelt for et par av barna som er svært opptatt av prinsesser. Dessuten er det en fin ting å bruke når vi skal dramatisere eventyr!!  
Bilde fra: 

2 kommentarer:

Ambivalentica sa...

Så flott! Godt å få litt innspill innimellom :)

malene fossum sa...

Hih, så skjønt da. Kos dere og ha en super helg:) klem