onsdag 20. mars 2013

mye vakkert på nett..

Jeg lar meg inspirere og nyter gode ideer, vakre bilder, interiør og masse annet som finnes på nett.. Det er så mange flinke folk der ute! Noen ganger er ideene så mange at tiden ikke strekker til!! Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde et hav av tid og ressurser til å gjøre alle de tingene jeg egentlig har lyst til! Noen timer ekstra på en søndag til å sy noen kule klær til meg selv eller ungene, male et møbel  redigere et bilde, lese et blad eller en bok, trene, ommøblere eller endre på et av rommene, henge opp nye gardiner, fikse den veggen og så videre og så videre. Nå er det strengt tatt ikke alt jeg i grunn har like lyst til - blant annet å male gjerdet.. men vil jo også gjerne ha det gjort... Uansett så er det godt å ha blogglandia og nettet til å drømme seg bort.

2 kommentarer:

Ambivalentica sa...

Jeg er så enig - det er deilig med inspirasjonen, men en får jo så lyst til å gjøre aaalt :) Gratulerer med de kommende tanteungene, forresten :)

malene fossum sa...

Det er så sant. FLere ganger jeg finner flott inspirasjon på nett:)