tirsdag 26. november 2013

Blogglotteri VINN VINN!!

Drar i gang et blogglotteri 
i samarbeid med
Denne gangen er det TO premier!
Den første er fargestifter og masker til å fargelegge
Den andre er "gjør det selv" utgave av solsystemet 
 For å være med må du gjøre følgende:
1 Lodd for kommentar under her
1 Lodd for følge bloggen min
1 Lodd for å dele innlegget mitt
1 lodd for å skrive hvilke andre produkter du liker 
på hjemme siden til Mors Lille Skatt
Til sammen kan du ta 4 Lodd!

Husk å skrive hvor mange lodd du tar
Og hvilken premie du helst vil vinne!!
Her kan du finne mer informasjon om produktene:
 Mange fine gaver til jul!
Lykke til alle sammen!!
Jeg trekker premiene Onsdag 27 november kl 12
(Så rekker gaven frem til julekallendertid..)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja takk et lodd til poden min!

Hilsen Vestlandet ;)

Marita Egeland sa...

Ja, jeg vil ha lodd :)
Morsomme premier!

TreTette sa...

Så fine premier! Hm…vi elsker kritt..men jeg tror jammen de maskene ville falt veeeldig i smak her hos trekløveret mitt :) Jeg er følger så da blir det to lodd på meg :)

Anonym sa...

Hei.
Jeg tar 2 lodd.
Liker også veldig godt bilde og plakat fra Belle and Boo. De er så søte.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

slenger meg med her med to lodd.
et for kommentar og et fordi jeg liker så godt: Belle og Boo sine veggklistremerker (Alle i grunnen)

Hilsen Gro