søndag 24. november 2013

Skap jakt til snuppa

Jeg har vært på jakt etter et fint gammelt 
skap på rommet til lille snuppa. 
Jakten er over, for jeg har kjøpt et skap.
Men OM det dukker opp et annet, vil 
jeg gjerne slå til om det er det riktige skapet!
 Jeg liker de nostalgiske gamle skapene så godt!
Kunne gjerne pusset opp et om jeg kom over det
men har fulgt med på nettet en stund nå 
uten at det har dukket opp. 
Så til slutt fant jeg et som fungerer bra, 
men mangler litt av den gamle sjarmen
som disse på bildene her...
Bilde av snuppas skap kommer senere.

 Et alternativ til skap er å innrede en krok 
og ha gardiner foran som skapdører!
Det går an å lage en garderobe løsning 
og bytte ut dørene med gardiner selv om 
man ikke har noe egnet krok.

Dette metallskapet under her 
har en litt for røff stil for jente rommet,
men ligner faktisk mye på det skapet 
som står på rommet til storeprinsen min!
Bare at skapet til store prinsen ikke er gult, 
men blått og grått.. 
Alle bilder www.pinterest.com

Ingen kommentarer: