søndag 5. januar 2014

Gripe mulighetene

I disse dager er det mange som benytter seg av det nye året til å starte på ny frisk! Det er fullt på de fleste trenings senterne over det ganske land, for nå skal folk innfri nyttårsforsettene sine. Mange lover seg selv å leve sunnere og bli flinkere til diverse ferdigheter. Selv har jeg erfart at jeg ikke er noe flink med slike forsetter - men at når man først har bestemt seg for en ting, er det lettere å fortsette! Det vanskeligste er å opparbeide seg en god vane, og å holde på den! Selv har jeg trent jevnt og trutt, men har savnet løpingen på grunn av skade.. Men for et par dager siden var jeg ute å testet formen, og julehøgtiden hadde ikke satt for store spor. Så får jeg heller jobbe med å bli litt mindre venn med sjokoladen og at papsi max bare er lov i helgen (?)... Meeeen når jeg kjenner laaangt inne, så har jeg egentlig ikke lyst til å kutte ut all kosen.. Så da får jeg tusle ut på kjøkkenet og ta meg en rute sjokolade fra skuffen i skapet og en skvett iskald brus... Så får jeg heller unnskylde meg med at jeg tross alt har bursdag i dag.. 









2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

Hurra for deg. Dom fyller år :)

Eg skal også prøve å berre drikke Pepsi Max i Helgene - prøve ;)

Smil d smitter - Monika

Med kjæleik til livet sa...

Som fyller år - skulle d vist stå ;)