torsdag 10. juli 2014

pynt og fjas..

Snuppa liker alt av pynt. Hårpynt, smykker, skjerf, sminke
og alt annet som er "jentete." Jeg har ingen erfaring med 
småjenter fra før, og er ikke veldig opptatt av noen av de 
ovenfor nevnte tingen. Derfor synes jeg det er i overkant tidlig
å interessere seg for alt slik - akkurat fylt 3.. Når jeg tenker
tilbake har interessen for smykker og sko alltid vært hos 
snuppa. Nylig fikk hun øredobber til å klipse på. Det fantes 
også ørepynt med magneter, men jeg ser for meg at de ikke 
sitter på så lenge av gangen. Disse falt veldig i smak 
(eneste minus at de sitter litt stramt på, for de lager merke i øreflippen). 
Hvem vet kanskje snuppa kan gi meg noen sminketips 
når den tid kommer - og den ser ut til å komme fortere
enn jeg ønsker...

Ingen kommentarer: