mandag 11. august 2014

Hverdagsliv

Etter ferier tar det alltid litt tid å komme tilbake til hverdagen.
Det er som regel noen forandringer som må tas med i 
beregningen. For vår del har Snuppa "rykket opp" til stor 
avdeling og er nå sammen med andre 3 og 4 åringer. Mellom
prinsen begynner i 2 klasse, og Storeprinsen siste år på 
barneskolen. Både jeg og mannen er i samme jobber. Men 
starten på et nytt barnehageår betyr også at jeg har mye nytt
å forholde meg til. I år er det 11 barn og deres foreldre jeg skal 

bli kjent med - de øvrige 5 kjenner jeg godt. 
Aktiviteter skal passe inn i kalenderen. Fotball for Mellom 

prinsen og Bueskyting for Store prinsen. Vi voksne trener 
når vi får tid (mannen nesten hver dag og jeg ca 3 ganger i 
uken). Listen over hva som trengs og hva vi ønske å gjøre
i huset vokser. Helgene begynner å bli booket med diverse
aktiviteter og besøk. Så nå som ferien er over er det bare 
å lage seg gode rutiner og skrive inn i kalenderen etter som  
ting dukker opp. 
God hverdag til dere alle!

Ingen kommentarer: