søndag 4. januar 2015

Nytt år, nye muligheter

Da skriver vi 2015 og starten på et nytt år
Nytt år med blanke ark som skal fylles!
Tradisjonelt har jeg ikke hatt noen 
nyttårsforsett, ej heller i år.
Men så har mange ting gjort til at 
gode vaner har blitt brutt og at jeg føler det 
er på høy tid å ta tak i flere aspekter ved 
livet mitt! Det er alltid rom for utvikling 
og forbedring! Og jammen så har 
tilfeldigheten ført til at jeg datt over denne 
fine boken "historien om deg,"
som skal hjelpe meg med akkurat dette!
Har lest og lest boken "bli best"
flere ganger - og notert litt 
i margen innimellom.
Så nå skal jeg sette inn støtet for å 
ta vare på meg selv. Bli flinkere til å 
la enkelte ting fare og ta mer tak der
det trengs. Alle har vi muligheten
til å bli den beste versjonen av oss selv!

Godt nytt år med nye muligheter!

Bilder lånt på nett

1 kommentar:

Nina sa...

Dette er en bok jeg også tenker å lese :) Tror alle og enhver har godt av å lese denne type bøker :)