fredag 13. januar 2017

Nyttårsforsett

 Vanligvis bruker jeg ikke å ha 
nyttårsforsett. Jeg synes det er kjipt
å innse at de tingene jeg pålegger meg
selv blir vanskelig å innfri.. 
Så i de siste årene har jeg styrt laaaangt unna
MEN i år har jeg faktisk laget meg 
ikke mindre enn TO nyttårsforsett!
Og de er to er følgende:
Jeg skal lage en ny rett hver måned
(jeg er nemlig ikke spesielt glad i å lage mat.. 
til svært kresende barn)
Jeg skal kvitte meg med 365 ting i løpet
av året! (jeg er en samler av rang.. så her
er det mye å ta av... Faktisk så mye at mannen synes 
det er litt få ting.)
Så endelig skal det litt orden i skuffer og 
skap. Og jeg får utfordret kokke kunnskapene 
mine - og kanskje finner vi noe som faller 
godt i smak hos kidza også.. 
Uansett så er det vinn - vinn situasjon. 
Ryddingen har jeg kommet 
godt i gang med.
Og planene for første middag er klar.

Ingen kommentarer: