fredag 17. februar 2017

For liten plass i heimen...

Siden jeg tidligere har fortalt om årets 
nyttårsforsett vet de som har hatt et 
våkent øye at jeg har i overkant mye
ting samlet på meg her hjemme..
Nyttårsforsett nr 1 var en ny rett i måneden,
og det andre var å kaste/gi bort 365 
ting i løpet av året. 
Jeg ligger veldig godt an med ryddingen.
Men noe må man jo faktisk ha..
..og da gjelder det å finne gode 
systemer for oppbevaring. 
Et stort gammel lintøy-skap hadde 
vært knall på kjøkkenet - når det 
er ferdig (har ikke begynt enda
altså). Her kan det lett oppbevares
alt fra duker til service. Og så er 
det lekkert! Kanskje jeg er heldig
å finner et gammelt fint skap på
den lokale bruktbutikken. 
I mellomtiden lar jeg meg inspirere 
av bildene og ideene på nett.

Ingen kommentarer: