fredag 3. februar 2017

valg av kamera

Jeg er en ivrig hobby fotograf 
og liker meg best bak kamera.
Jeg må nok innrømme at det å ta bilder 
nok går litt i rykk og napp. 
Jeg var veldig flink til å ta masse 
bilder når de barna var små.
Nå blir det mest bilder av 
ferier og høytider - dessverre!!
Når det er sagt har jeg ambisjoner 
om å ta mer bilder fremover.
Til hverdags bruker jeg masse
mobilen - rett og slett fordi det er 
den jeg har med meg hele tiden, 
og den tar ganske bra bilder!
Har for tiden en Huawei p9 
med et godt kamera - noe som 
var avgjørende for valget av telefon.
Jeg har også et Nikon D90 som jeg er 
veldig fornøyd med til mitt bruk.
Har en alround linse og et 
objekt for å ta gode portretter 
I tillegg har jeg et kompaktkamera
som tåler vann! Ypperlig til å 
ha med på stranden, i snøen
og på reisen.
Har med både speilrefleksen,
mobilen og kompaktkamera. 
Og siden alle er digitale er det 
veldig greit å laste over på pc
for å bruke til å lage fotobøker ol.
(sistnevnte ligger jeg litt vel etter kan du si..)
Litt mye å drasse med seg 
speilrefleksen overalt merker jeg..
Men blir jo mye finere bilder da!

Ingen kommentarer: