søndag 25. juni 2017

Overraskelse i posten - sponset innlegg

Jeg tenkte jeg skulle være sporty og gå til butikken for å kjøpe et par småting som vi manglet - istedenfor å ta bilen for bare bittelitt.. Noe som er veldig enkelt i en travel hverdag. Når jeg først var på butikken, tenkte jeg at jeg skulle plukke med meg en pakke jeg hadde fått melding om at var kommet... meeeen... 
 ...denne esken sto i en krok til meg.. 
Da var det bare å gå hjem med varene, og finne frem bilen for å hente pakken. 
 Snuppa synes det var stor stas  å få være med å åpne!
 Innholdet er svært spennende..
..og kommer i eget innlegg
Jeg kan røpe så mye som at innholdet kommer fra 

Designbelysning.no er en av landets største nettbutikker innen belysning. 

De fører mye flotte taklamper, vegglamper, bordlamper og gulvlamper. 

Noen av produsentene de leverer fra er kjente leverandører som Northern Lighting, Vita, House Doctor og Ferm Living.

De har også egen blogg med tips og veiledning innen belysning på Lystips.no 

Ingen kommentarer: